[Valid Atom 1.0]

terça-feira, 17 de janeiro de 2012

Escutando à Baltimore's Fireflies por Woodkid #nowplaying #tunesday http://tinysong.com/HO4i via @grooveshark



Escutando à Baltimore's Fireflies por Woodkid #nowplaying #tunesday http://tinysong.com/HO4i via @grooveshark


Baltimore's Fireflies

What are the words that I'm supposed to say?
Your white skin, swirling fireflies.
Darkness has surrounded Baltimore bay.
Why don't you open your blue eyes?
Are they things that water can't wash away?
How can your absence leave no trace?
As I let you sink in Baltimore bay.
I drown myself deep in disgrace.

What is the price, am I supposed to pay?
For all the things I try to hide?
What is my fate, am I supposed to pray?
That trouble's gone with the sunlight?

A warm sun rises and ignites the bay.
I come back home and start to cry
I'll never come back to Baltimore bay.
Try to forget the fireflies.
What are the words that I'm supposed to say?
If someone knew about this lie?
If your body rises to the surface?
Through the silence of fireflies...

Os Vaga-lumes de Baltimore

Quais palavras eu deveria dizer?
Sua pele branca, rodeada pelos vaga-lumes.
A escuridão cercou a Baía de Baltimore.
Por que você não abre os seus olhos azuis?
São eles coisas que a água não pode purificar?
Como pode a sua ausência não deixar vestígios?
E enquanto a deixo afundar na Baía de Baltimore.
Afogo-me em tamanha desgraça.

Qual é o preço que eu deveria pagar?
Por todas as coisas que eu tento esconder?
Qual seria o meu destino ao qual deveria implorar?
Será que este problema foi-se com a luz do sol?

Um sol quente nasce e inflama a baía.
Eu volto para casa e começo a chorar
Nunca mais vou voltar à Baía de Baltimore.
Tentando esquecer os vaga-lumes.
Quais palavras eu deveria dizer?
Caso alguém saiba desta mentira?
Caso o seu corpo venha à superfície?
Em meio ao silêncio dos vaga-lumes...




LAST







Sphere: Related Content
26/10/2008 free counters

Nenhum comentário: